onsdag 11 februari 2009

Många frimärken blir det...

... när man har 16 inbjudningar att skicka. 3 alla hjärtans dag presenter och ett tråkigt kuvert till försäkringskassan.

Nu har jag äntligen kommit ner till de nya roliga projekten på att göra listan. Näst på tur är att sy ett par arbetsbyxor till Elias. Så han kan jobba tillsammans med Peter och göra ordning sitt rum. Har sicksackat sidorna på tyget och tvättat det. Vet inte om det behövdes men jag tar det säkra före det osäkra så att byxorna inte krymper så han inte kan ha dem sedan.

Äntligen har vi bestämt oss för vilken ugn och micro vi ska ha. Ringde till affären idag och bekräftade beställningen. Så nu väntar vi bara på att plåtarna till ugnen ska komma. Man måste väl kunna hämta ugnen innan dess? Känns som man är i stort behov av den där ugnen nu.

Imorgon firar vi 4-årig bröllopsdag. Tänk att det redan har gått 4 år. Samtidigt känns det så länge sedan, men det är nog för att det hänt så mycket efter. 2 barn, hus mm.

Nu ska jag upp och assistera med badningen.

1 kommentar:

  1. Kul att följa din vardag!
    Tack i massor för det efterlängtade hemliga paketet...tack tack..sååå mysigt (micke åt upp halva napppåsen igår)När jag var iväg på kurs.
    Jaaa tänk vad snabbt tiden går..redan 4 år...GRATTIS GRATTIS!
    Hoppas att ni snart får allt till köket så ni kan laga vad ni vill..
    Jag har försökt ladda hem cad..får avvakta tills vi fått en adapter..vi behöver först tömma denna datorn...för mycket på den..
    Bamse kram och hälsa

    SvaraRadera