söndag 2 augusti 2009

Ensamma hemma

Nu är jag och PEter ensamma hemma i hela 4 dagar. Vad ska göras? Altandäck ska byggas, grejer sättas upp i badrummen och inte minst ska det sovas. Sovas ut på mornarna :). Sen ska jag till Gbg aldelens själv för att ekipera mig då jobbet börjar igen nästa vecka. Känns hur länge sedan som helst som jag jobbade. Det halvår som det blev att jag var igån känns som det inte finns vilket skulle betyda att det är över 3 år sedan jag jobbade. Kan det verkligen vara så länge sedan? I vilket fall behövs nya kläder och skor för en bra start på jobbhösten. Ser fram emot en ensamdag på stan då jag kan gå i affärer utan att behöva passa upp på någon annan eller trösta eller jaga och leta efter barn mellan alla klädställningar. En helt egen dag :).

Hoppas att jag kan lägga upp ett kort på ett sprillans nytt altandäck innan veckan är slut.

Sov gott...

1 kommentar:

  1. Å du är så bra Sandra som hjälper oss med det här! Det ska bli så kul att komma ner till er snart.

    Jobba inte ihjäl er nu när barnen inte är hemma. Ni gör helt rätt i att sova ut på mornarna.

    Vi ses på lördag.
    Kram från oss!

    SvaraRadera