lördag 31 januari 2009

Dags för ett bad

Nu är det äntligen dags för ett första dopp i vårt badkar. Det är både välbehövligt och välförtjänt efter att ha slipat och målat hela kvällen. Nu är äntligen vardagsrummet färdigt! Imorgon ska vi städa och fixa till det sista (sätta tillbaka kontakter mm). Sedan hoppas vi på att Peters pappa kommer och hjälper till att bära ner soffan från övervåningen.

Imorgon är det min sovmorgon!! Inatt fick jag gå upp kl. 4.00 då jag väckt Saga efter att ha försökt ge henne näsdroppar i sömnen. Hon hade nog vaknat ändå. Kunde gå och lägga oss vi 5.30 igen för att sedan vakna av att Elias ville ha välling klockan 6.30. Suck! Kunde dock få honom att somna om till klockan 7.30. Men då var han så pigg att det bara var att traska ner i köket och fixa till käket. Behöver jag nämna att jag är morgontrött och inte kom i säng förrän 00.30.

Imorgon blir det till att måla igen och fixa med brorsans inbjudningskort. Har lovat att hjälpa honom med inbjudningar till 30-års festen. Känns som jag har tusen projekt som jag vill göra, men har lovat mig själv att slutföra ett projekt innan jag påbörjar nästa. Näst på tur står inbjudningskort till Sagas namngivning och sedan lite små alla hjärtansdags presenter.

Hoppas att det blir en fortsatt skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar