torsdag 29 januari 2009

Gbg trip

Det blev en trip till Götet idag, efter lämningen på dagis, eftersom maken behövde nytt spackel till kvällen. Självklart åkte jag eftersom jag vill att vardagsrummet blir färdigt i helgen.

När jag väl kommit ner kom jag på att jag lika gärna kunde gå en tur på stan och köpa papper till namngivningen mm. Så fick det bli. Kom ner til Göteborg osminkad och i slitna gamla joggingskor. Dessutom hade jag ingen barnvagn eller sele med mig till Saga, så det blev till att bära henne på armen. Men det fungerade det också.

Fick jobbat med inlämningsuppgiften till min kurs igår kväll. Nu hoppas jag bara ett någon kan kommentera bilden i den forumgrupp som jag tillhör, verkar lite dött där för tillfället. Annars skickar jag in den som den är.

Så här ser den ut:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar